Off-Shoe Flora ;)

poniedziałek 1 Cze 2009 3 951 odwiedzin 8 komentarzy Tagi: ,

Off Shoe Flora

Off Shoe Flora

Off Shoe Flora

8 komentarze do “Off-Shoe Flora ;)”

  1. Michal pisze:

    próbowałem niedawno coś takiego 😉 bardzo fajnie to wygląda :

  2. Kamil pisze:

    Genialny balans światła z tła i z lamp(y?) 🙂 . Sam się zaczynam powoli zastanawiać nad tego typu fotografią. Btw, może powiesz jak mniej więcej setup wyglądał, jakich lamp użyłeś, co gdzie stało itp. ?

  3. Wojtek pisze:

    Setup to światło z lampy błyskowej przepuszczone przez białą, rozpraszającą parasolkę trzymaną z góry przez mojego „Operatora Światła” 😉 Moc lampy ok. 1/8, szkło na 10mm @f16 🙂

  4. Kamil pisze:

    Dziękuję za info 🙂

  5. chustka pisze:

    Ciekawe efekty 🙂 Bardzo mi się podoba:) Pozdrowienia od „Operatora Światła *( : „

  6. Lila pisze:

    Fajne ujęcia. Podoba mi się.

  7. Wojtek pisze:

    Dzięki Lila – miło mi 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


©2008-2017 Wojciech Grzanka. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obrazy oraz inne treści nie mogą być reprodukowane

w żadnej formie bez wyraźnej zgody właściciela praw autorskich, wyrażonej na piśmie.